Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 19/22) obavještavamo potrošače da pisani prigovor potrošača mogu dostaviti:

  1. Poštom na adresu:

JEŽINAC d.o.o.

Uska ulica 1

22240 Tisno

  • E – mailom na:

kontakt@jezinac.hr – za usluge prikupljanja i odvoza otpada, te usluge vezane uz groblje

parking@jezinac.hr – za usluge vezane za parkiralište  

  • Osobno u prostorije Društva

Odgovor na pisani prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Obavijest o načinu podnošenje reklamacije potrošača – korisnika javne usluge

Sukladno čl. 27. Zakon o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 19/22) obavještavamo potrošače da nakon primitka odgovora na pisani prigovor, a po isteku roka od 15 dana za odgovor na prigovor, potrošač može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača:

  1. Poštom na adresu:

JEŽINAC d.o.o.

Povjerenstvo za reklamacije javne usluge

Uska ulica 1

22240 Tisno

  • E – mailom na:

kontakt@jezinac.hr

  • Osobno u prostorije Društva.

Povjerenstvo će odgovor na Vaš prigovor dati u pisanom obliku najkasnije 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.